25 Nisan 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: TUĞBA&NADİR

Merhabaaa! Bugünkü çiftim Tuğba ve Nadir. Tuğba ve Nadir ile düğün fotoğrafçısı arkadaşım sayesinde tanıştık. Sonrasında lise arkadaşımın Nadir'in kuzeni olduğunu öğrendim ve bu tesadüf beni daha da mutlu etti. İyi ki de tanışmışız, çok eğlenceli bir çiftti!


Tuğba kuaför hazırlıklarını için Dikmen Vadisi'ndeki Athena kuaförde yaptı. Saç modelinde açık saçı tercih etti.








 Açık saçı arkadaşları önerişti. Bu yüzden onların gelip fikir vermesini dört gözle bekledi. Arkadaşları geldiğinde o kadar çok öneride bulundular ki, bana da böyle bir hatıra fotoğrafı çekmek şart oldu :)))




Tuğba'nın gelin ayakkabısı detayında duvak şeklinde kurdelalı ve boncuklu şirin bir süs yer aıyordu.




Çekim yeri olarak Atılım Üniversitesi Kampüsü'nü tercih ettik. Sessiz bomboş ortamda çekimimizi tamamladık.







Pankart çekimlerinde oldukça eğlendik..


Nadir'in fanatik Fenerbahçeli ve Alex hastası olduğunu farkettiğim için Alex'in ve takım arkadaşlarının imzaladığı değerli formamı onun için getirip ona sürpriz yaptım. Nadir yarım saat kendine gelemedi ve sonra süper pozlar verdi. Bir ara formayı üzerinden çıkarmayacağından şüphelendim bile :)






 Nedimeler aynı renk giyinmesine bayılıyorum, uyumu çok seviyorum! :) 


Bir selfie çekmeden olmazdı :)





Çekim sonunda otele geldik ve odada arkadaşlarıyla yaptığımız çekimlerden sonra nikah törenine indik. Arkadaşları eşliğinde düğüne giriş yapan çiftim nikahları kıyıldıktan sonra romantik danslarıyla baş başa kaldılar.



Çiftim balayı için Phuket'i tercih etmiş. Umarım bolca eğlenir ve balayının tadını çıkarırlar.Sevgili çiftime ömür boyu mutluluk dilerim. Yorumlarınızı aşağıdaki "yorum yaz" bölümünden paylaşabilirsiniz.


1 yorum:

L*M*N dedi ki...

Harikalar...bir ömür boyu aynı heyecanı yaşamaları dileğiyle....💝💞💖💕💗💓