27 Temmuz 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: GÜLEYCAN&ARALCAN

İşte tammmm da beklediğim enerjide dım tıs dım tıs hopla zıpla gül eğlen kıvamında bir düğün hikayesiyle baş başa bırakıyorum sizi; Güleycan ve Aralcan, beklenen düğün hikayesi; sevgili gelin ve damadımın katkılarıylaaaa!


Gülaycan ile çekimimize evlerinde başladık. O kadar güzel ve doğayla iç içe bir evleri vardı ki makyajın kesinlikle bahçede yapılması taraftarıydım. Makyör de buna onay verinde vakit kaybetmeden ortamı hazırladık ve makyaja başladık..


Güleycanların çok tatlı bir kedisi var, bana o kadar yardımcı oldu ki; tam dekoru hazırlıyorum, istesen olmaz gelip en güzel köşeye kurulup poz veriyor bana yirim yirim!



Gülaycan'ın makyajı başladığı sırada annesi ve ablası da misafirlere verilecek ikramları hazırlıyorlardı..








Makyaj sonrası gelinliği Güleycan'ın odasında ablası giydirdi. O kadar zarif bir gelinimdi ki, gelinliğiyle bütünleştiler resmen... Balerin olmanın da verdiği bir estetiklik söz konusuydu tabii..




Enerji fışkırıyordu Güleycan'dan o gün, bir insan hiç durmadan hoplayıp zıplar mı, içi içine sığmaz mı? Bu enerjiyi en yakın zamanda oğlum Boran'da gördüm vallahi, benden pes bende yok bu kadarı artık :)))


Veeee esas oğlan Aralcan ailesiyle ve davulcuyla sesini duyurdu!


O kadar çok heyecanlıydı ki anlatamam size!








Maşallah o kadar kalabalık bir ekip vardı ki hepsini tek tek öpmek imkansızdı. Bu nedenle onlara el ele tutuşup ellerini misafirlere çakarak hızla koşmalarını teklif ettim, çok da güzel oldu :)


Ve dış çekim için hazırdık.. Çekime de kalabalık bir ekiple gittik..







Her şeyiyle kusursuzlardı. Ayrıca ekip şahaneydi çok eğlenceli kareler çektik aşağıda da ispatları mevcut :)







İşteeee ennn sevdiğim orijinal fotoğrafımıııız!













Çekim sonunda nikah için ODTÜ Vişnelik tesislerine geçtik. Çiftim arkadaşlarıyla harika bir koreografi hazırlamıştı, müthiş eğlenceli bir giriş yaptılar, hele ki ilk dans dillere destan çılgın mı çılgındı.. Peki ya ilerleyen dakikalarda Güleycan'ın babası ile Aralcan'ın beni göz yaşlarına boğan zeybek oyununa ne demeli? Ahhh ahh bu anları sizinle paylaşmayı o kadar çok isterdim ki, maalesef çekime izin verilmedi :(
Nikah sonunda da Camelot'ta verilecek olan yemeğe geçtik ve i-na-nıl-maz eğlendik!









































Sizinle çalıştığım için çoook mutluyum! İyi ki beni seçtiniz, iyi ki tanıştım bu süper ekiple! Size kocamaaan mutluluklar diliyorum!

Hiç yorum yok: