8 Mayıs 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: DAMLA&YASİN

Damla ve Yasin.. O kadar yoğun iş temposu içinde İstanbul'dan ilk gelişlerinde görüşüp ikinci gelişlerinde çekime karar verdiğimiz güzel çiftim.


Damla ve Yasin düğün hazırlıklarını JW Marriott Otel'de yaptı. Otelde yapılan hazırlıklar büyük avantaj sağlıyor açıkçası. Hem kötü hava koşullarıyla karşılaşılırsa çekim otel içinde yapılabiliyor hem de hazırlıklar derli toplu bir ortamda yapıldığı için fotoğraflar daha estetik çıkıyor.


Damla gerçekten çok güzel bir gelinim. Bana Adriana Lima'yı anımsatıyor. Kendini o kadar güzel keşfetmiş ki verdiği her poz kusursuz çıkıyordu.











Damla'ya otel odasında kız kardeşi ve kuzeni eşlik etti. Müziğin sesini sonuna kadar açtık ve bol bol dans ettik.



Yasin de otele geldikten sonra onun hazırlık aşamalarını çekmeye başladım.




Damla dış çekimi çok istiyordu. Normalde hava koşulları çok iyiydi. Fakat ne zaman ki arabaya binip ODTÜ'ye doğru yol aldık, sağanak yağış başladı ve dış çekimi iptal edip çekimi otelde yapmaya karar verdik.



Marriott Otel'in ambiyansı çok hoşuma gidiyor, çekimi yaparken çok zevk alıyorum.







Otel'de gezmediğimiz yer kalmadı :) Her alanı verimli şekilde kullandık, tabii tüm fotoğrafları yayınlama şansım yok. Elimden geldiğince fazla fotoğraf paylaşıyorum sizinle..






Damla ve Yasin'in kalabalık bir arkadaş topluluğu otelde yerini alınca birbirinden eğlenceli karelerin ortaya çıkması da kaçınılmazdı!


Kızlarla halay çektik :)


Dedikodu yapalım derken kahkahalar koptu :) Kim bilir neler konuştular :P


Kızlara Yasin'i kaldırmalarını istedim. Bu kadar kalabalık kızın kolayca bu işin üstesinden geleceğini düşünürkeennnnn...


Yasin yere yığılıverdi :)))





Bu pozu unutmuşum, yatağı bile talan etmişiz :)



Dış çekim olmasa da iç çekimle çiftimi memnun ettiğimi düşünüyorum. Onlara ömür boyu mutluluk diliyoruuumm!


Hiç yorum yok: