13 Ağustos 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: DUYGU&MEHMET


Blog yazmaya karar verdiğimde bu kadar ilgi göreceğini tahmin etmemiştim :) Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederim.

Yine bloğumu takip etmekten çok zevk alan, hatta "Niye bizim de yok?!" diyecek derecede hoşuna giden gelinim Duygu kendileri için yazacağım bloğu sabırsızlıkla bekliyordu; sonunda zaman bulup yazabildim yihuu!

Duygu ile ortak arkadaş-gelin ilişkisiyle tanıştık. Aslında o nişanı olduğunda benimle irtibata geçip çekim yaptırmak istiyormuş ama sevgili önyargılı arkadaşları "Betül Okandan artık çok tanındı, fiyatları eminim çok yüksektir!" diyerek onu tereddüte düşürmüşler ve o da bu nedenle benimle irtibata geçmekten çekinmiş. Sonra işe bakın katılmış olduğum düğün fuarında karşılaştık, benimle sohbet etti ve düğünleri için benimle irtibata geçmeye karar verdi.

Nişanlısı Mehmet'e benden bahsetmiş. Mehmet bana mail attı. Yolladığım ayrıntılı cevapta "Gelinlerime her türlü destekte bulunuyorum." cümlem onu çok etkilemiş ve "Acilen görüşmeliyiz!" kararı almış :) Çünkü Duygu çok titiz biri ve her ayrıntıya önem veriyor; böyle bir özel günde herşey kusursuz olmalıydı onun için..

Düğün günü gelene dek sürekli telefonla ve mailleşerek şu şöyle mi olmalı şunu ne yapmalıyız diye fikir alışverişinde bulunduk ve o özel gün geldi çattı..



Düğün gününe gelin çıkarma ile başladık. Bana sorulduğunda çiftlerime önce gelin çıkarmanın yapılmasında fayda olduğunu belirtiyorum. Neden mi;

*Çok duygusal bir an olduğunda gelin ve ailesi ağlayabiliyor. Eğer makyaj saç yapıldıktan sonra gelin çıkarmayı gerçekleştirirsek makyajda bozulmalar olabiliyor.

*Eğer dış çekime öncelik verildiyse çiftin telefonu asla susmuyor; "Neredesiniz? Kaçta bitecek? Hadi gelin artık! Gelin çıkarmaya geç kalacağız hadi hadi hadiii!" :)

Duygular da bu konuda çok doğru bir karar vermişler, bakınız kanıtları aşağıda :)








Gelin çıkarma sonrası arabaya yerleştik ve kuaför hazırlıkları için yola koyulduk. Duygu ve Mehmet aynı yerde hazırlandılar ve kıyafetlerini de orduevinde giydiler..














Duygu'nun gelinliği o kadar kat kattı ki; sayısını hatırlamıyorum ama gelinliği düzene sokmak uzuuunca vaktimizi almıştı :) Ve o kadar ağırdı ki! :)










Çekim için orduevini kullandık. 




Çiftim oldukça rahattı çekimde; diğer çiftlerimde olduğu gibi.. Onlara bu huzuru ve rahatlığı yansıtabildiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi..













O kadar çok malzeme vardı ki etrafta çekim için, her yeri hakkını vere vere kullandık :)





Canım Duygum! Yerin bende ayrı. Seni memnun etmek o kadar önemiydi ki benim için.. Yine en güzel günlerde buluşmak dileğiyle..

1 yorum:

DUYGU dedi ki...

Betülcüm elini neye değsen harika oluyor =) en güzel günümüzü bu kadar güzel ölümsüzleştirdiğin için çok çok teşekkür ederim =)) bitanesin sen iyi ki seni tanıdım =))