14 Ağustos 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: FİLİZ&ÖMER

Bir gün dışarıda gezinirken mail geldi; maildeki gelin adayım arkadaşlarının çekimini yaptığımı, o çekimleri çok beğendiğini, ağustosta Denizli'de düğünleri olacağını, ama çekim için Denizli konusunda kararsız kaldıklarını, çekim için alternatif sunup sunamayacağımı; çünkü denizin de çekimde yer almasını istediklerini belirtmişti. İşte o gelin şimdi karşınızdaaa! Filiz ve Ömer'in macera dolu düğün öncesi çekimine hoş geldiniiiz!

Antalya'nın yeri ayrıdır bende. Orada oturmayı çok isterdim. Onlara çekimi Antalya'da yapabileceğimizi söylediğimde çok sevinmişti. Ama bir sorun vardı; kimse Antalya'lı değildi, ben birkaç kez çekime gitmiştim o kadar. Sonra araba sürmeyi bilen de yoktu aramızda. Eee ne yapacaktık? Filiz'e bir öneride bulundum. Kocam Birkan'ın ulaşım konusunda yardımcı olabileceğini söylediğimde çok sevinmişti. Erkenden uçak biletlerini ayarladık, kalacağımız yere karar verip rezerve ettik ve çılgınca kuaför araştırması yapıp CİX kuaförde karar kıldık :)

Çekim gününden bir gün önce gece Antalya'ya vardık Birkan ile. Güzel bir dinlenme sonrası sabah çiftim ve kardeşiyle harika bir kahvaltı yaptık, sohbet edip kaynaştık. Biz taksiyle CİX kuaföre geçerken erkekler de otomobil kiralanan yere gittiler. CİX kuaför bize çok yardımcı oldu hazırlanmamız sırasında.

Filiz çooook güzel bir bayan. Dış güzelliği olduğu kadar içi de o kadar güzel; bunu bana Ömer söyledi ama söylemesine gerek yoktu zaten, konuşmalarıyla bunu rahatlıkla hissedebiliyorsunuz..

Makyaj sonrasında saç yapımına geçildi. Bu kadar kısa saçtan o kadar başarılı bir topuz yaptılar ki tebrik etmezsek ayıp olur..

Hazırlık sonuna doğru Birkan ve Ömer de kuaföre geldi. Ömer de giyindi ve çekim için yola koyulduk.

Önce meşhur Atatürk Parkı'na gittik. Burası ben gelmeyeli çok güzelleşmiş ve çok modern olmuş bayıldımmmm! Uzuuun süre buradan ayrılamadık zaten..

O kadar şanslı bir çift ki, koskoca Antalya'da güneşle birlikte müthiş bir nemin bizi bekleyeceğini düşünürken hava bulutluydu; güneş asla rahatsız etmedi bizi, sadece nemden dolayı arada ter döktük o kadar. Zaten bir gün sonra da yağmur yağmış, ucundan dönmüşüz yağmurun o la laa! :)

İkinci çekim yeri için Big Man'i seçmiştim. Aslına Kaleiçi de istediğim bir yerdi ama rahatsız edilme korkusu nedeniyle oradan vaz geçtik. Önce öğle yemeğimizi yedik sonra çekime devam ettik.

Kim demiş Antalya'yı bilmiyorlar diye! Bilenlere taş çıkardık bence :) Big Man'den sonra Düden Şelalesine gittik..

Sadece bu kadar fotoğraf paylaşıyorum. Daha yüzlercesi var. Benim en çok zevk aldığım kısmı ise gelinlik ve damatlık çıkarıldıktan sonra gerçekleştirdiğimiz deniz kenarı çekimiydi...

Düğün öncesi çekim yaptığımız için onlara düğün günü yayınlayacakları slayt video da hazırladık. Umarım her şey çekim günü gibi yolunda gider ve çooook güzel bir gün geçirirler! Çiftime ömür boyu mutlu olmalarını diliyorum!