2 Mayıs 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: AYŞE&ULAŞ

Gülen yüzünüz hiç eksik olmasın güzel çiftim benim! Öncelikle bu çiftle tanışmamı sağlayan Ulaş'ın sevgili kardeşi Sinem'e teşekkür ederim. Ayşe ve Ulaş ile düğün çekimim hakkında konuşmak için buluştuğumuzda içimden (bu çifti ben çekmeliyim) dedim. Bu kadar sıcak bu kadar güleryüzlü çifti çekmeyi kim istemez ki?


Çiftim düğün günü kalabalık misafirlerinin olacağını söylediğinde bu kadarını da beklemiyordum. Davul zurna çaldıkça halaylar çekiliyor, gelin çıkarma en güzel haliyle yaşanıyordu.


Ayşe damat evinde (!) evden çıkarılmak için beklerken bir yandan da halayı izliyordu :) 




Gelin çıkarmadan sonra otelimize geçtik ve ön hazırlıklara başladık. Tabii ben de yer keşfine çıktım..


Saçlar sarıldıktan sonra Kentpark M.A.C'te makyajımızı yaptırmak için yerimizi aldık..






 Makyaj sonrası tekrar otele geçtik. Hem Ayşe'nin hazırlıklarını çektim hem de Ulaş'a verdiğim talimatlar doğrultusunda Ulaş'ın giyinme sürecini fotoğrafladım..






Hazırlıklar tamamlandıktan sonra çekim için Hacettepe'ye gittik. Tabii çekimlerde ben yine kendimden geçtim :)



Çiftim nikah şekeri olarak çam fidesi tercih etmişti. Hal böyle olunca ben de yüzüklerini kozalak kullanarak çektim.



Şu doğallığa şu güzelliğe bakar mısınız?  İnsanın çektikçe çekesi gelmez mi?



Çekim için zamanlamamız da müthişti. Tam istediğim şekilde gölge mevcuttu..


Birlikte dans ettiiik, damat kaçırdııık... 


Aşkımızı ilan ettiiiiik..





İşte benim favori fotoğrafım bu! Siz en çok hangisini beğendiniz? Ama daha görmeğiniz onlarcası vaaaar :)


İşte çiftimin nikah şekeri yerine tercih ettikleri o sevimli hediyeleri..




Burası çekim için bize özel hazırlanmış gibiydi.. Uzun bir süre bu mekandan ayrılamadık :)


Veee çekim sonrası tekrar otele gelip arkadaşlarla hatıra fotoğrafı çekinmeye başladık..




Bazen bir omuzdur huzuru yakaladığın, bazen sıkıca tuttuğun bir kol..




Hiç yorum yok: