11 Mayıs 2015

KINA GECESİ: GİZEM&SALİH

Biri kına gecesi mi dedi? Ennn zevk aldığım ennn eğlendiğim çekim diyebilirim! Gizem fotoğraf konusunda çok kararsızdı ama onu zorla ikna ettim, iyi ki de etmişim! :)

Sevgili Gizem benim ilk göz ağrım ilk gelinim sevgili Ceren'in (sağdaki güzellik) en yakın arkadaşlarından biriydi ve Ceren'in düğününde Merve(sol),Gizem(orta),Ceren(sağ) ve kınada gözlerimin aradığı İpek ile bir anda kırk yıllık arkadaşmışız gibi kaynaşmıştık. Neredeeen nereye...


Gizem kına gecesi için Dafne Restaurant'ı tercih etmişti.


Kına gecesi için Tahtakale'den minik kırmızı şapkalı tokalar almıştı. Yediden yetmişe herkesin ilgi odağı oldu ve sepetteki tüm tokalar bitti :)


O gun hava yağmurluydu. Fakat kına saati yaklaşırken, hazır yağmur da durmuşken Gizem ve Salih ile bahçede birkaç kare fotoğraf çektik.


 Kın gecelerinde aile büyükleriyle fotoğraf çekmek olmazsa olmazım. Gizem'in annesini o telaş içinde tek başına yakalar yakalamaz hemen çekime çağırdık. Önce resmi poz verirlerken "Bu ne böyle sarılın bakalım sıkı sıkı!" dedim, işte tatlı mı tatlı samimi bu fotoğraf çıktı ortaya..


 Kına gecesini eğlenceli hale getiren şarkıcımız işte buradaaa! 


Öyle bir enerji vardı ki adamda, herkes hemen sahneye çıktı kurtlarını dökmek için..


Şişeleeeeeerrrrrrr... :)))





Sevgili gelinim Ceren ve annesi Nurşen Hanım'ı çekmezsem olmazdı!



Uzun bir eğlenceden sonra şarkıcımız sahneyi tek başına kıvrak danslarıyla devraldı ve bizi esprileriyle kırdı geçirdi :)





Gizem zamanı gelince kına kıyafetlerini giymeye gitti. Arkadaşları da büyük bir hızla mumları ellerine yerleştirdiler. Hemen hepsini organize edip hatıra fotoğrafı aldım..


Hazır olduğunda Gizem ve Salih ile içeri giriş yaptılar..


Gerçekten çok kalabalık bir ortam vardı, çekim alanım çok dardı ama zor alanlar benim mekanımdır, elimden gelen çabayı gösterdim ve güzel kareler çıktı ortaya..



Damat da elini açmadı! :) 


Kına sonrası çiftim bütün masaları gezerek dans ettiler..



Gizem babasıyla karşılıklı oynadı..



Sonra topluca eğlenceye geçildi..



Gizem ve arkadaşlarıyla selfie yapalım dedik..



Düğünümde davul çalamadığım için içimde kalan bu isteğimi her kınada uygulamaya geçiriyorum. Gizem'e de bu konuda öneride bulundum. O da kabul etti. Salih ile birlikte davul çaldılar. :) 



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel kareler. Eline sağlık Betül' cüm.

Davetiye Stok dedi ki...

Online davetiye firması, Tasarım Davetiye, Özel davetiye, Sade Davetiye ve dahası, Davetiye Stok ailesi olarak, bu mutlu gününüze eşlik etmekten onure oluruz.
https://www.davetiyestok.com/

nuransultan dedi ki...

Mutluluklar dileriz.
www.nuransultan.com