1 Mayıs 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: ÖZEN&CANTÜRK

Bazen bir bakışırsın ve onunla çok iyi anlaşacağını anlarsın ya, işte onlardan biri de Özen&Cantürk çiftim!


Özen ve Cantürk'ün birçok arkadaşının düğün çekimini gerçekleştirdim. Yine Gamze&Tuğrul çiftimi çekerken tanıştık ve mayıs ayı içinde evleneceklerini, benimle irtibata geçmek istediklerini söylediler. 


Evlenme tarihi olarak 19 Mayıs'ı ayarladıklarında benim dolu olmamdan endişe eden Özen, bana o gün boş olup olmadığımı sorarken tedirginliğini çok belli etti. neyse ki boştum ve onu mutlu edebildim :)


Özen kuaför hazırlıkları için Barbizon'u seçmişti. Barbizon mekan olarak çok beğendiğim vintage döşenmiş bir yer. Hal böyle olunca fotoğrafları vintage formatta işlemeyi tercih ettim. Çok da yakıştığını düşünüyorum.




Barbizon'un bir güzel yanı da hazırlık telaşında gelinin aç kalmaması için çayla birlikte ikram edilen günlük üretilen pastaları..


Gelinimiz hazır olduktan sonra damat gelene kadar bulunduğumuz ortamda çekim yapalım dedik..



Cantürk de gelince onu da ekledik kadrajımıza :)


Barbizon'daki bu sandalyeler favorimdi! En sevdiğim fotoğraf bu..


Çiftim hem çekimde hem de sonrasında evde kullanmak amaçlı kendi isimlerinin yer aldığı dekoratif  isimlik yaptırdı. Ben de eşyalarıyla birlikte bu güzel kanepede çekmek istedim..





Barbizondaki çekimden sonra evlerinin bahçesinde ve nikah yerinde çekimimize devam ettik. Çekime kalabalık bir arkadaş topluluğu da katıldı ve çok eğlendik :)





Özen çekim için birçok pankart hazırlamıştı. Ama en beğendiği poz bu oldu; Cantürk'e baksanıza dişler görünmüş tavşan gibi :)))


Gölge pozlarını çok seviyorum. Bu poz da benim için çok anlamlı ve hoş bilmem siz ne düşünüyorsunuz..



İnsan gelin olunca ayrı bir havaya mı giriyor ne?! :)


Minasera'nın otoparkında topluca çıldırdığımızı da kim söylemiş? Var mı elinizde kanıt, ha?? :)


Özen ve Cantürk de irtibatı koparmadığım, hatta ailecek görüştüğüm çiftlerden biri. Ayrıca Özen'in mis gibi yemek tariflerinin (ki özellikle diyet yemekler, kendisi bu şekilde çok kilo verdiğini ve formunu koruduğunu söylemişti) yer aldığı bloğu var. Bazı tarifleri çoook pratik, uğramanızı tavsiye ederim: Özen'in Mutfağı'ndan Özenli Tarifler












































Hiç yorum yok: