15 Temmuz 2015

DOĞUM: BEREN VE AİLESİ

Doğum hikayesi çekimlerinden çok zevk alıyorum! Her ne kadar stres heyecan adrenalin içerse de çıkan duygusal sonuçlar paha biçilemez kılıyor bütün yaşananları..


Bu sene gelinlerimin büyük bir kısmı hamile. Sıraya girmiş gibiler :) Yine mutlu günlerinde birlikte olmak onur verici benim için. Bu güzel hamilelik çekimini Botanik Park'ta gerçekleştirdik..








Normalde iki hafta sonra  planlı sezaryen ile alınması planlanan bu sürecin hamilelik çekimini yapmak bir türlü kısmet olmamıştı. Hatta bu çekimi gerçekleştirdiğimiz hafta sonunda da kocam İstanbul'a gitmek zorundaydı ve benim içimi huzursuzluk sardığı için gitmemenin daha iyi olacağını düşünmüştüm. Meğer sebebi varmış bu huzursuzluğun; o hafta cumartesi hamilelik çekimini gerçekleştirdikten sonra pazar sabahı saat 5:00 gibi telefonum çaldı. Ben uyku sersemi salı gününe gerçekleşecek olan diğer doğumda ani gelişme olduğunu düşünüp "Eyvaaah, daha hamilelik çekimlerini gerçekleştirmediiik!" diye stres olurken bir baktım ki arayan diğer gelinim değil! 

Telefonu açtığımda büyük bir endişeyle suyunun geldiğini çok korktuğunu acil hastaneye geçiş yaptıklarını söyleyen anne ile ben de apar topar evden çıktım. Neyse ki hastaneye geldiğimde herşeyin yolunda olduğunu gördüm ve rahatladım.


Kendilerini beklenmedik bir anda hastanede bulan bir aile için yine de oldukça hazırlıklılardı. Hastanede süslemede kullanılacak malzemeler bile yanlarındaydı :) Hemen beyin fırtınası yapıp odayı süsledik birlikte. Bu tarz oda/doğum günü parti süslemelerinden çok hoşlanıyorum; acaba bir de bu işe mi el atsam? :)



Onları tanıdığımdan beri hep birbirine sevgiyle bakan, birbirine saygı duyan çiftim doğumun gerçekleşeceği gün de artı puan aldı benden. Allah sevginizi kat kat arttırsın :)



Ve gidiş anı.. Hep mi duygusal hep mi güzel.. 



Çekim sırasında katkılarından ve yardımlarından dolayı Filiz'e çoook teşekkür ederim canım benim!














Şu coşkuya bakar mısınız! Ne kadar hoş değil mi, ilk karşılaşma ve onun verdiği sevinç yumağı..









Aniden hastaneye geldikleri için loğusa şerbeti yapma şansları olmayan aileme TOBB Etü Hastanesinin zaten bu konuda jest yaptığını, şerbeti getirdiklerini söyledim. Bence çok düşünceli bir hareket. Ertesi gün masamızı da süsledik..


Benim minik meleğim, şu güzelliğe bakar mısınız; maşallah sana!








Veeee en yorucu ama ennn zevk aldığım yenidoğan çekimimizden birkaç kare! Yenidoğan çekimlerinde aileler bazen ormal olarak strese giriyor bebekleri sağa sola çevrilince. Ama emin olun en kaliteli sonucu soğukkanlı ailelerimde çıkarıyorum; örnekler aşağıda bakınız :)

Bu örgüler kocamın marifetli teyzesine ait, ellerine sağlık Emriş!



















Allah isteyen herkese mini mini bebişler nasip etsin!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba bebek aksesuarları size mi ait?