11 Kasım 2020

BİLKENT YELKEN RESTORAN- HACI SOKAKTA ; KAHVALTISI İLE SİZLERLE!

Çoğumuzun özellikle haftasonuna için ailesi veya sevdikleriyle şöyle huzur bulacağı 😇, bir yandan da kahvaltısını 🍱 yapacağı yer arayışında olduğu kesin. Ankara için size güzel bir seçenek sunacağım; kahvaltı menüsünü çektiğim Bilkent Yelken Restoran kocaman bir bahçeye sahip ve artık kahvaltısıyla da kendinden söz ettirecek 👌




Kahvaltıda neler yer alıyor; 



 Çakallı Menemen


Kaygana

  
Sahanda sucuk
(evlik Kayseri sucuğu)

 
Kuymak
(tel tel uzayan Trabzon peyniri ile)

                   
                                             Peynir Tabağı
(Çorum Kargı Tulumu, Edremit Sepet Peyniri, Çanakkale Ezine) 


 Zeytin Tabağı
(Edremit çizik zeytini, İznik Kalamata, Hatay Çerezlik)


 Kuru Et Tabağı
(gün kurusu tütünlük pastırma, antrikot füme)


Söğüş Tabağı


Tatlı Lor & Karadut Reçeli



Ayrıca göz yumurta, omlet çeşitleri, Bodrum mandalina reçeli, Tokat çalma pekmezi, taze manda kaymağı, Kars yayla balı da seçenekler arasında 😍

Bunlardan dilediğiniz seçenekleri seçerek kendinize özel kahvaltı sofrası hazırlatabiliyorsunuz. 

Kahvaltı servisi saat 13:00'e kadar.

Adres:Üniversiteler 1597. cad. Çamlık Sitesi içi Çankaya/ANKARA
Telefon:0537 342 73 36



26 Kasım 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: SEZEN&BARIŞ

Çoook geç kalınan bir blogla daha birlikteyiz. Artık şunu fark ettim, kendi başıma yetemiyorum, işi büyütmem lazım, bunun üzerine ölçüp tartıyorum, umarım bu sene şans getirir bana da hayallerimi gerçekleştirmeye devam ederim..

Neyse, gelelim asıl konuya; Sezen ile Barış evlendiiii! Barış benim ortaokul arkadaşım, ne çok anılarımız olmuştu hatırladıkça selam ediyorum o günlere.. Gün geldi evlenmeye karar vermişler de çekimi gerçekleştirmem için benimle irtibata geçivermiş, ne mutluluk verici :) Bu sene geçmişten birçok arkadaşımı özel günleri bahanesiyle görme şansım oldu. Bu arada birbirlerinden habersiz, Sezen'in ablası Esen de gelinim Damla ile ortak arkadaşmış ve onun ısrarlı önerisiyle çekim için benimle görüşmelerini istemiş. Barış da "O benim ortaokul arkadaşım biliyor musun?" dediğinde çok şaşırmış :)

Sezen saç ve makyajını çok tatlı sıcakkanlı bir çift olan Fatoş hanım ve kocasına yaptırdı. Fatoş hanımların Ümitköy'de Elma kuaför ve güzellik salonları var. İşlerini özenerek yapıyorlar. Sezen de zaten makyajsız güzel; makyajla güzelliğine güzellik kattı..




Fatoş hanım çok canayakın ve enerji doluydu. Güzel bir çekim gerçekleştirdim sayelerinde..









Barış da saçlarına hafif şekil verdirdi ve giyimini burada gerçekleştirdi..









Deliye her yer çekim yeri tam da bana uyarlanmış bir söz :) Sezen'in ablasının sitelerinin bahçesinde başladık çekime.. Hızlı bir göz gezdirmeden sonra çekim için yerlerimi belirledim ve çekimin büyük bir bölümünü burada tamamladık.

















Nikah için talihsizlik yaşadılar, elektrikler gitti (sadece düğün yerinde!) ve uzun süre neden kaynaklandığı bulunamadı. Ama elektrikler geldikten sonra stres bitti ve günün akışına bıraktılar kendilerini..











Barış'cığım çok mutlu olmanız dileğimle! Mutluluklar!