26 Kasım 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: SEZEN&BARIŞ

Çoook geç kalınan bir blogla daha birlikteyiz. Artık şunu fark ettim, kendi başıma yetemiyorum, işi büyütmem lazım, bunun üzerine ölçüp tartıyorum, umarım bu sene şans getirir bana da hayallerimi gerçekleştirmeye devam ederim..

Neyse, gelelim asıl konuya; Sezen ile Barış evlendiiii! Barış benim ortaokul arkadaşım, ne çok anılarımız olmuştu hatırladıkça selam ediyorum o günlere.. Gün geldi evlenmeye karar vermişler de çekimi gerçekleştirmem için benimle irtibata geçivermiş, ne mutluluk verici :) Bu sene geçmişten birçok arkadaşımı özel günleri bahanesiyle görme şansım oldu. Bu arada birbirlerinden habersiz, Sezen'in ablası Esen de gelinim Damla ile ortak arkadaşmış ve onun ısrarlı önerisiyle çekim için benimle görüşmelerini istemiş. Barış da "O benim ortaokul arkadaşım biliyor musun?" dediğinde çok şaşırmış :)

Sezen saç ve makyajını çok tatlı sıcakkanlı bir çift olan Fatoş hanım ve kocasına yaptırdı. Fatoş hanımların Ümitköy'de Elma kuaför ve güzellik salonları var. İşlerini özenerek yapıyorlar. Sezen de zaten makyajsız güzel; makyajla güzelliğine güzellik kattı..




Fatoş hanım çok canayakın ve enerji doluydu. Güzel bir çekim gerçekleştirdim sayelerinde..









Barış da saçlarına hafif şekil verdirdi ve giyimini burada gerçekleştirdi..









Deliye her yer çekim yeri tam da bana uyarlanmış bir söz :) Sezen'in ablasının sitelerinin bahçesinde başladık çekime.. Hızlı bir göz gezdirmeden sonra çekim için yerlerimi belirledim ve çekimin büyük bir bölümünü burada tamamladık.

















Nikah için talihsizlik yaşadılar, elektrikler gitti (sadece düğün yerinde!) ve uzun süre neden kaynaklandığı bulunamadı. Ama elektrikler geldikten sonra stres bitti ve günün akışına bıraktılar kendilerini..











Barış'cığım çok mutlu olmanız dileğimle! Mutluluklar! 

Hiç yorum yok: