12 Haziran 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: AZİME & ALİ

Bol yağmurlu bir günden merhaba! Yağmur bahane, keyifler şahane! Yağmura inat harika bir çekim gerçekleştirdik çok şükür! Yine mutlu bir çift yine gülen yüzler o la laaa! :)

Azime ile H&M mağazasında tanıştık. Alışveriş yaptıktan sonra ödemeye geldiğimde "Pardon siz Betül Okandan mısınız?" dedi! Evet benim. "Ben sizi takip ediyorum ve çok beğeniyorum, düğün günüm geldiğinde sizinle çalışmayı çok isterim!" dedi bu tatlı kız. :) Sonra lise arkadaşım ve onun iş arkadaşı Funda'ya "Fundaaaa! Bugün bil bakalım kiminle tanıştım; Betül Okandannn!" diye heyecanla bahsetmiş, kulaklarını çınlattık Funda ile :) O da demesin mi "Haa bizim Betül mü, o benim lise arkadaşım!" Azime uçmuş havalara :) Nereden nereye... İşte o gün geldi ve biz çekimi yaptık bile :)


Azime makyajını Bahar Özbek'e yaptırdı. Kahve tonlarını ve şeftaliyi tercih ettik. Bahar'la ilk karşılaşmamdı. Çok içten ve sıcakkanlı birisi. 












Ali'ni hazırlıklarından birkaç kare..





Azime düğünü için açık saç tercih etmişti. Doğal kıvrımlar olmasını istedi...





Kuaför hazırlıkları sırasında bir yağmur bir yağmur... Ama hiç bozmadık moralimizi :) Çünkü düğün çekimlerinde ennn önemli şey moralin yüksek olması bence.  Gerisi kolaylıkla hallediliyor. Bakın bakalım sizce de halletmemiş miyiz? 







Azime düğün çekimi için her görüşmemizde heyecanını dile getiriyordu, güveni sonsuzdu bana. "Nerede çekersen çek harika sonuçlar çıkacağından eminim!" diyordu her defasında. Hal böyle olunca üstlendiğim sorumluluk da artmıştı açıkçası.



 Bu benim düğünümdü. Her düğün fotoğraf sanatçısının kendi düğünü olmalı bence. İşte o zaman başarıya ulaşıyorsunuz. Çünkü insan kendisi için en iyisini yapmak istemez mi? :)




İşte favori gelin fotoğrafım buuuu! Azime harikasın bebeğimmm! 










Çiftime ömür boyu mutluluk diliyorum!


Hiç yorum yok: