10 Haziran 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: ESRA&BARIŞ

Hikayelerime yine üniversite sınıf arkadaşlarımdan Esra ile devam ediyorum. :) Esra'nın yeri ayrıdır bende. Her ne kadar onu derslerdeki hırsımla ve başarma isteğimle bıktırsam da gün geldi babamı kaybettiğim o zamanda bana hayatımda büyük bir değişikliği sağlayacak ve içimdeki fotoğraf aşkının dışarı çıkmasını sağlayacak bir öneride bulunmuştu ve bu önerisi hayata bağlanmamı, içimdeki depresyonu yenmemi sağlamıştı. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum arkadaşım!

Hem romantik hem eğlenceli bir çekimde katkısı olan sevgili Esra ve Barış'a sevgilerimle :)


Esra'nın düğünü Antalya'da gerçekleşti. Bayılıyorum şehir dışında çekim yapmaya! Koşa koşa gittim çekimine. Sabah beni otobüs durağından aldı ve makyaj yapılacak mekana doğru yol aldık.

Esra'nın zaten kendine has duru bir güzelliği var. O yüzden onu bu haliyle de fotoğraflamak istedim.









Daha sonra saç için kuaförün yolunu tuttuk. Esra açık gelin saçı tercih edenlerdendi. Yaptıracağı saç modeli de benim önerimdi. Kendi nikahımda yaptırmayı çok istediğim ama nedenini hatırlamasam da yaptırmadığım bu modeli her açık saç düşünene öneriyorum :)




Saç bu şekle getirildikten sonra aralara beyaz kuru  tomurcuk çiçeklerden serpiştiriliyor..


Ve Barış hazırlanıyor...







Esra'nın gelinliği; şu ana kadar gördüğün en rahat gelinlikti. Tarlatanı yoktu! Vücuda oturuyordu ve çok asil duruyordu. Esra içindeyken o kadar hızlı yürüyebiliyordu ki... Bu gelinlik benden tam not aldı. Şuan evleniyor olsam kendime bu gelinlikten yaptırırdım.


Esra ile Barış'ın ilk karşılaşması :) Bu başlangıçtan günümüzün çok eğlenceli geçeceğini anlamıştım.


Makyaja son rötuşlar için tekrar geldik ve sonrasında bahçedeki bu arka planı görünce çekime buradan başlamak istedim.


Daha sonra Big Man'e doğru yol aldık. Tabii bu sırada benim gözler dışarıdaydı, anlık keşifler yapmaya çalışıyor, yolda hoş bir görüntüyle karşılaşırsam arabayı durdurtuyordum. İşte o yerlerden biri..



Çekimi Big Man parkında devam ettik.







Daha sonra Antalya Kaleiçi'ne geçtik.




Aman Allah'ım orada neler oluyor? Birileri birileriyle evlenmiş de statü değiştirmiş! :)



Dış çekim sonrası kız evine geçtik...


Gelin çıkarmada Esra naz yapmaya karar verdi. Biraz geç kalmıştı sanki :) Esraaa düğüne çok az kaldııı farkında mısın? :)


Güle oynaya alkışlar içinde uğurladı ailesi Esra'yı...



Otele geçtiğimizde burada da zamanı çekimle değerlendirdik.


Veee Hacettepe Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümü kız ahalisi buradaaa! Artık herkes öyle bir hayat koşuşturmasına giriyor ki birbirimizi ancak özel günlerimizde görmeye başladık. Olsun bu bile çok mutluluk verici.





Hiç yorum yok: