8 Haziran 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: FATMA&BÜLENT

Fatma ve Bülent'in hikayesine hoş geldiniiiz!
Fatma benim Hacettepe Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümünden sınıf arkadaşım. O kadar garip geliyor ki sınıf arkadaşlarımın en özel günlerini çekmek. Kim derdi ki "Gün gelecek sınıf arkadaşların en özel günlerini sana emanet edecekler." diye? 

Artık özel gün fotoğrafçılığı yapan o kadar çok kişi var ki etrafta. İşi kalitesiyle, özveriyle yapanı çok az bence. Sanatçı dediğin biraz obsesif olmalı ki diğerlerinden sıyrılabilsin diye düşünüyorum. Fatma da çok titiz biridir biliyorum. Onu memnun etmemi büyük başarı olarak görüyorum; tıpkı onur belgesi almış gibi :))


Fatma kuaför hazırlıkları için Barbizon'u tercih etmişti. Buranın atmosferi çok hoşuma gidiyor önceden de bahsetmiştim. (Merak edenler) Vintage tasarımı ve sıcak atmosferiyle hazırlıklar rahatça tamamlanıyor. Barbizon'un sahibi Deniz Hanım güleryüzüyle sizi karşılıyor ve o da Barbizon'a gelen gelinlerini fotoğraflamaktan büyük zevk alıyor. 






Hazırlıklar devam ederken Barbizon yine yaptı yapacağını ve çay eşliğinde taze ürünlerinden ikram etti bize!












Hazırlıklar tamamlandıktan sonra önce iç mekan çekimi yapalım dedik...








Damat evine gittiğimizde inanılmaz güzel eski binalarla karşılaştım ve hemen çiftimi yönlendirerek çekime devam ettim. 






Nikah için Altındağ Belediyesi'ne geçtik. Üniversiteden kadromuz oldukça fazlaydı. Hatıra kalsın diye bir selfie yapalım dedik.


Nikahtan sonra bir de Mogan Gölü'ne gittik. Önce karnımızı güzelce doyurduk, sonra çekimlere kaldığı yerden devam ettik. 






Galiba rekor kırıyoruz! Bu da yetmedi bir de düğünün gerçekleşeceği alana gidip çekimimizi orada sonlandırdık. Çok verimli, titiz (!) bir çekim yapmış olduk :) Fatma'yı memnun etmek görevimizdi, büyük sorumluluk almıştık tabii.. :)



Hiç yorum yok: