7 Kasım 2015

DIŞ ÇEKİM: MÜVEDDET&YİĞİT

Merhabaaaa! Bugün enerji fışkırıyor benden, maşallah diyelim ve konumuza dönelim. Bugün harika bir sonbahar çekimi yaptık! Kasım ayı olmasına rağmen hava o kadarrr güzeldi ki anlatamam; ben ne ekimler ağustoslar gördüm havada terör esiyordu :) Sanırım çiftim çok şanslı. Onları tanıştırayım sizinle; çoook konuşulan çoook tıklanılan Gizem&Salih çiftim vardı ya (Siz hala tıklamadıysanız buyrun efendim: Gizem&Salih) işte Gizem'in iş arkadaşı Müveddet. Onların çekimini çok beğenince ve Gizem de sağ olsun beni öve öve bitiremeyince, bir de bunun üstüne Müge adlı arkadaşı da bana çektireceğini duyduğunda 'Çok iyi seçim yapmışsın ben Betül Okandan'a hayranım!' deyinceeee iş ciddiye bindi arkadaşlar :)

Rezervasyon ve tanışma amaçlı buluştuğumuzda Yiğit bir an önce bitse de gitsek duruşlu damadı sergiliyordu bize :) Ama yine ve yine başardım çekim günü damadımı ennnn rahat şekilde çekmeyi, yaşasın! :)


Müveddet saç ve makyaj için Nenehatun caddesindeki Red&White'ı ayarlamıştı. Saçına gerçekten bayıldım; Hüseyin adındaki kuaför (sanatçı da diyebiliriz) yaptı.  Gelinliği Vakko gelinlikti ve gerçekten çok isabetli bir seçim yapmıştı, gelinlik çok hafifti, yürümesi çok kolaydı ve çok zarif kumaşlar kullanılmıştı..




Allahımmmm.. Kasımmm... Kasımmm... Ölürüm şu renklerin güzelliğine! Hoplaya zıplaya yaptım çekimleri, her yer rengarenkti, müthiş!







Hem kasım hem güneş! Bu ne güzel bir tesadüf! Hakkını vermek gerek değil mi?



Aşağıdaki fotoğraftan damatları ne kadar sakinleştirdiğimi anlayabiliyor musunuz :) 

Keep calm 
and 
Smile to Betül Okandan :)







Reklamlarrrr! mobilya ve dekorasyon fuarı varmış a dostlar, duymadım görmedim demeyin :)












Müveddet sabırsızlıkla fotoğrafları bekliyor. Şimdilik blogla idare edin canım, daha düğününüz bitmeden bu kadar fotoğrafı sunan başka bir fotoğrafçı var mı acaba? İşte Betül Okandan farkı yine sizlerle! Öpüldünüz takipçilerim! 


Hiç yorum yok: