9 Nisan 2015

BİR ÇOCUĞA ALINABİLECEK EN GÜZEL OYUNCAK...


Her ebeveynin zorlandığı bir problemdir çocuğa hangi tür oyuncak alacağı. Genellikle kullanışsız, plastik, oynadıktan bir süre sonra sıkıldığı türden oyuncaklar mevcut etrafta. 

Kocam Birkan uzun süredir beni LEGO almamız konusunda zorluyordu. Fakat ben Boran'ın Lego'dan da kısa sürede sıkılacağını düşündüğüm için sıcak bakmıyordum. Çünkü evde büyük boyuttaki legolardan vardı ve onlarla oynamaktan hiç zevk almıyordu. 

Bu hafta sonu yine ısrarları sonucu Kentpark'taki LEGO mağazasına gittik. Ben Boran'dan emin olamadığım için deneme amaçlı minik boyutta bir kutu almayı tercih ettim. Eğer severse büyük boyutlara geçiş yaparız diye düşündüm.



Parçalar o kadar ayrıntılı hazırlanmış ki hayran kaldım!


İşin en güzel yanı her yaş grubuna göre anlatımlı kitapçığın yer alması. Boran önce yadırgadı fakat babasının yol göstermesiyle bu kitapçıkta hangi yolu izleyeceğini kısa sürede anlayarak parçaları birleştirmeye başladı..






Boran bir haftadır servisle kreşten gelir gelmez bana legolarını soruyor ve eve girer girmez sabırsızlıkla legolarının başına geçip oynamaya başlıyor! İşin en güzel yanı vaktini çok verimli geçiriyor. Legosu hazır olduğunda birlikte legoları hayata geçirerek oyun oynamaya başlıyoruz.


İşin ikinci güzel yanı, ben LEGO'yu tamamladıktan sonra bir-iki oynar sonra kenara bırakır diye düşünürken Boran belirli zamanlarda LEGO'yu söktürüyor ve baştan yapmaya başlıyor.



Dediğim gibi her şey o kadar ayrıntılı yapılmış ki, mesela yukarıdaki küçük parçada klozet patlamış, fışkıran suları bile düşünüp bu oyunun bir parçası haline getirmişler! :)


Bu da dün aldığımız LEGO CITY 60003 FIRE EMERGENCY 'nin kahraman itfaiyecisi! :) Bakar mısınız şunun tatlılığına ve yüzündeki ciddiyete!


Boran henüz itfaiye arabasını yapmakla meşgul.. İtfaiye arabasında Hortum bile mevcut, gerisini siz düşünün! :) Aşağıda lego kutusunda da bitmiş halini görebilirsiniz. Kutudakinin aynısı birebir sizin oluyor. :)



LEGO'nun büyükler için olanları da mevcut ve en kısa zamanda kendimize de edinmeyi düşünüyoruz. Bir çocuğa alınabilecek en güzel oyuncak bence LEGO! Şiddetle tavsiye ediyorum!

Yorumlarınızı aşağıda paylaşabilirsiniz, sevgiler!

Hiç yorum yok: