11 Nisan 2015

DIŞ ÇEKİM: NUR&OSMAN NURİ

Fotoğrafçı olmanın en güzel yanı, sosyal çevrenin çok kısa sürede artması, farklı mesleklerden arkadaşlar edinebilmen olsa gerek. Nur ve Osman Nuri çiftimde Osman Nuri Kanal B'de muhabir olarak çalışıyordu ve fotoğrafa da ilgisi vardı. Nedense hep fotoğrafa ilgisi olan kişilerin beğenisinin de zor olduğunu düşünürüm ve beni bir stres sarar. İşte Osman Nuri de bu stresi hissetmeme neden olmuştu :) Neyse ki bu çekimimden de tam not aldım.
Çiftimle ilk çekimimize Dikmen Vadisi'nde başladık. Vadi genelde kalabalık olur ama benim keşfettiğim sakin yerlerde rahatça çekim yapıyorum. Çiftimin çekimi ekim ortasında gerçekleştiği için vadide kimseler yoktu.

 O gün yağdı yağacak denilen bir hava vardı ama çiftim risk alıp açık alanda çekim yapmak istedi. İşte en sevdiğim çift türü :) Kapalı havada çekimi çok seviyorum, çünkü güneş-gölge kargaşası  yaşanmıyor, fotoğraflar mükemmel çıkıyor!


Sonbaharın hem avantajı hem dezavantajı oluyor.  Avantajı, ağaçlar rengarenk yapraklarla doluyor. Fotoğraflarda renk cümbüşü yaşanıyor. Dezavantajı ise yağmur yağma olasılığı. Ama bu olasılık yazın sıcağında bile geçerli.



 Çiftim hem Denizli'de hem Ankara'da düğünleri olacağı için düğün hikayesi yerine sadece dış çekim istedi. Bu tarz çekim nadir de olsa tercih edilen bir çekim.


Yere dökülen sarı yapraklar konfeti havası yaratmıştı..



 Nur en sevdiğim gelinlik modelini giymişti. Kıskanmadım desem yalan olur. Balık model öyle her gelinin giyebileceği bir model değil, ama Nur'un vücudu bu gelinliği hakkıyla taşıyordu.


Dikmen Vadisi'nden sonra Basın Parkı'na gittik. Burada kendimi kaybettim, çünkü renkler bu kadar uyumlu olabilirdi birbiriyle.

 Nur ortak arkadaş vasıtasıyla bulmuştu beni. İş yeri arkadaşı Fatma, benim üniversiteden sınıf arkadaşımdı ve onun düğün hikayesi çekimini, albümünü görünce o da benimle  çalışmaya karar vermiş. Osman'ı ikna etmek zor olmuş, çünkü Osman muhabir olduğu için kanaldan bir arkadaşına çektirmek için ısrar ediyormuş. :) Neyse ki kazanan Nur olmuş :)


 Çok zevk aldığım bir çekimdi. Çiftime ömür boyu mutluluk dilerim! Yorumlarınızı aşağıda paylaşabilirsiniz. Sevgiler!




1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çiftin birbirine ve ortamın çifte uyumu muazzam tebrikler 😊