10 Temmuz 2015

AİLE DIŞ ÇEKİM: MASAL&HALE&TEKİN

Böyle hayatınıza bir sürü insan girer de çok azı kalıcı olur ya, Hale de o nadir insanlardan biri benim için. İlkokul ve Ortaokul (Burdur Anadolu Lisesi) arkadaşım; dostum! Hale benim bu işe başlama serüvenimi iyi bilir. Başladıktan sonra da sıkı takipçilerim arasına girdi. O Tekin ile evlenirken daha ben bu işi yapmıyordum, yapsaydım hiç böyle güzel bir çifti çekmemezlik yapar mıydım? Olsun, bana daha verimlisi denk geldi; güzeller güzeli kızları Masal ile aile çekimi! :)


Hale'nin sürekli dilindeydim. "Betül Antalya'ya yolun düşecek olursa lütfen haber ver ona göre biz de aile çekimi yaptırmak istiyoruz." Aynı şekilde üniversite arkadaşım; düğün çekiminde de birlikte olduğumuz Tuba da oğlu ile aile çekimi yaptırmak istiyordu. İkisiyle de konuşup  art arda denk gelen ortak bir günü ayarlayınca bana yol göründü.

Hale&Tekin ve Masal ile çekime deniz kenarında başladık, sonra uyku nedeniyle evde ve en son da dış çekimle devam ettik...


Masal o kadar güzel bir çocuk ki.. Bi de akıllı.. Hale ile iki laf ettirtmedi bize :) Emerken fısıldayarak bir şeyler konuşmak istiyorum bana mısın demiyor; hemen kafa dimdik, dedikodu yapanların arasına "Eeee nolmuş anlat hele!" der gibi kaynamak isteyen teyzeler gibi bana bir bakış atıyordu! Yerim yerim!




Ev ortamında daha cool ve modelimsi pozlar verdik :)




Antalya'nın en sevdiğim mekanlarından Big Man'de çekimimize devam ettik. Masal başta huysuz davrandı ama sonrasında harika pozlar verdi..

Bu arada Tekin de benim Burdur Anadolu Lisesi'nden arkadaşım! Bir üst dönemdi o. Yıllar sonra arkadaşlarınla karşılaşmak, onları çekmek harika bir duygu!
















Mis gibi bir gün geçirdik biz! Hasret giderdik, gezdik eğlendik. Antalya'nın havası ayrı benim için. Düğün dernek her türlü çekimden zevk alıyorum; özel günü olanlara duyurulur! :)

Hiç yorum yok: