22 Temmuz 2015

AİLE DIŞ ÇEKİM: YADE&BURCU&MURAT

Sevgili Burcu ve Murat.. Bundan 3 sene evvel gelin-damat çekimlerinde birlikte olduğum, bağımızın kopmadığı güzel ve yakışıklı çiftim..
 
 Avusturya'da olmalarına rağmen tatlı bebekleri Yade dünyaya geldikten sonra da onunla aile çekimi yaptırmaya karar vermişler ve yolları Ankara'ya düşünce hemen bu isteklerini gerçekleştirdik.
 
Maşallah o kadar güzel bir çift ki bebekleri de onlara benzemiş.
 
Murat da Avusturya'da benim gibi özel gün fotoğrafçılığı yapıyor. Ama aynen benim gibi kendi söküğünü dikemiyor; Burcu ile ya da Yade ile hiç doğru düzgün fotoğrafım yok dedi :) Neyse ki artık var.
 




 
 Ünlü bir fotoğrafçı var Duabi'de Said Mhamad diye. Adamın çektiği çiftler hep standart gibi, sanki özenle seçiyor hepsini, bir güzeller bir yakışıklılar :) Bu çekimde Burcu ve Murat'ı çekerken kendimi o adam gibi zannettim :) Dubai'de çekim yapmışız gibi :)) Kusursuz güzellikteler maşallah..



Eeee madem Burcu ile doğru düzgün fotoğrafın yok, biraz da sizi çekelim değil mi? :)













Biz her sene çekim için buluşmayı düşünüyoruz. Ne mutlu bana böyle güzel bir çifti fotoğraflama görevi benim olduğu için..

Hiç yorum yok: